تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

پروژه دانشجویی

پروژه دانشجویی - کارتحقیقی 1 و 2


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 843
  • بازدید دیروز : 1293
  • بازدید کل : 263064

بانکداری الکترونیک


76 صفحه و در قالب ورد و قابل ویرایش

تاريخچه بانکداري الکترونيک

از سال 1959 ميلادي با تغيير سيستم خدمات‌دهي بانکها از شکل سنتي به سيستم نوين، نوع جديدي از خدمات به نام کارتهاي اعتباري مورد استقبال عموم قرار گرفت بنحويکه اولين سيستم بانكي ارائه كننده كارتهاي اعتباري در سال ۱۹۵۹ از سوي Of America Bank در كاليفرنيا معرفي شد.

سپس اتاقهاي پاياپاي سنتي، اسناد بين بانکي خود را با اتاقهاي پاياپاي اتوماتيک تعويض نمودند، همزمان با رشد سرعت استفاده از ماشينهاي تحويلداري خودکار (ATM) در دهه 1990، نقش بانکداري الکترونيک در سطح دنيا بارزتر و برجسته‌تر گرديد و به نظر مي‌رسد اين روند رو به تکامل باشد.

مقدمه:

روند رو به پيشرفت استفاده انسان از پول را مي‌توان به چند بخش تقسيم نمود، در مرحله اول از اشياء به جاي پول استفاده مي‌گرديد، در مرحله دوم اشياء گرانبهايي مانند طلا و نقره نقش پول را ايفاء مي‌نمودند، در مرحله‌اي بعد سکه در مراودات تجاري مورد استفاده قرار گرفت، با وارد شدن اسکناس در چرخه اقتصاد مرحله چهارم شروع گرديد، در مرحله پنجم ابزارهاي بانکي (مانند انواع چک) به جاي پول رايج شد و نهايتاً در مرحله آخر از وسايل پرداخت و انتقال الکترونيکي وجوه در دادوستد تجاري استفاده گرديد.

بسط و توسعه فعاليتهاي الکترونيکي به لحاظ کاهش هزينه‌ها، سرعت بخشيدن به انجام مبادلات، بهره‌‌گيري از فرصتهاي زودگذر در عرصه تجارت و... رو به افزايش است و بانکها نيز به عنوان يکي از مهمترين شبکه‌هاي نقل و انتقال وجوه، وظيفه‌اي خطير را به عهده دارند. راه‌اندازي سيستم خودپرداز بانکها و ارتباط آن با دستگاها و پايانه‌هاي فروش (pos) براي دارندگان کارتهاي الکترونيکي اين امکان را فراهم نموده تا وجوه کالاهاي خريداري شده خود را به صورت الکترونيکي پرداخت نمايند.

بانکداري الکترونيک چيست؟

بانکداري الکترونيک عبارت است از ارائه خدمات بانکي از طريق يک شبکه رايا‌نه‌اي قابل دسترسي (اينترنت يا اينترانت) که از امنيت بالايي برخوردار باشد. در بانكداري سنتي ميزان انباشت پول در يك دوره زماني اهميت دارد در حالي كه در بانكداري الكترونيكي، گردش پول تعيين كننده است. يکي از اهداف بانكداري الكترونيك زمينه سازي جهت عدم مراجعه مشتريان به شعبه بانك است.

فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول -بانکداری الکترونیکی

تاريخچه بانکداري الکترونيک...............................................................................................................................................8

مقدمه: .....................................................................................................................................................................................9

بانکداري الکترونيک چيست؟............................................................................................................................................10

انواع بانکداري الکترونيک...................................................................................................................................................10

سيستم‌هاي پرداخت در بانکداري الکترونيک................................................................................................................10

خدمات مهم بانکداري الکترونيک....................................................................................................................................12

مزاياي استفاده از شبکه خدمات کارت بانکها (POS) ..............................................................................................12

- بسترهاي بانكداري الكترونيكي....................................................................................................................................13

نتيجه‌گيري...........................................................................................................................................................................17

 

فصل دوم -ارائه ی مدلی از عوامل موثر بر تبلیغات مثبت توسط مشتزی در بانکداری الکترونیکی

 

چکیده : ................................................................................................................................................................................19

مقدمه : .................................................................................................................................................................................20

تبلیغات مثبت توسط مشتری...........................................................................................................................................21

وفاداری..................................................................................................................................................................................21

رضایتمندی...........................................................................................................................................................................21

قابلیت کاربرد........................................................................................................................................................................22

فرضیه های پژوهش............................................................................................................................................................22

روش پژوهش........................................................................................................................................................................24

روایی و پایایی پرسشنامه...................................................................................................................................................24

آزمون فرضیه .......................................................................................................................................................................26

نتیجه گیری و پیشنهادات.................................................................................................................................................29

 

فصل سوم-شناسایی و رتبه بندی عوامل موفقیت بانکداری الکترونیکی و برررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی

چکیده : ................................................................................................................................................................................31

مقدمه : .................................................................................................................................................................................32

عوامل موفقیت بانکداری الکترونیکی .............................................................................................................................33 تجزیه و تحلیل داده ها.......................................................................................................................................................34

روش تجزیه و تحلیل داده ها..........................................................................................................................................34

تحلیل داده مبتنی بر الگوریتم تاپسیس.........................................................................................................................34

تحلیل داده مبتنی بر روش ELECTERE......................................................................................................................36

تحلیل داده مبتنی بر روش SAW..................................................................................................................................36

نتایج بدست آمده از تکنیک های SAW,TOPSIS,ELECTR...............................................................................36

ادغام تکنیک ها...................................................................................................................................................................38

بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی....................................................................................................40

بررسی مدل ساختاری (تحلیل مسیر) ...........................................................................................................................44

نتیجه گیری و پیشنهادها..................................................................................................................................................48

فصل چهارم-بررسی تأثیر گسترش بانکداری الکترونیکی بر سودآوری بانک های تجاری ایران

چکیده ...................................................................................................................................................................................50

مقدمه : .................................................................................................................................................................................51

مقایسه بانکداری الکترونیکی با بانکداری سنتی...........................................................................................................51

بانکداری الکترونیکی در ایران...........................................................................................................................................52

معرفی و برآورد مدل...........................................................................................................................................................53

داده های پژوهش و روش تجزیه و تحلیل آنها.............................................................................................................53

ارائه مدل و معرفی متغیرها...............................................................................................................................................53

برآورد مدل............................................................................................................................................................................55

انتخاب مدل نهایی...............................................................................................................................................................56

نتایج آزمون های پایایی متغیرها......................................................................................................................................57

نتیجه گیری..........................................................................................................................................................................59

فصل پنجم -بانکداری الکترونیکی در کشورهای شمال اروپا و رتبه بندی کشورها از نظر آمادگی الکترونیکی

مقدمه.....................................................................................................................................................................................61

بانکداری الکترونیک در فنلاند...........................................................................................................................................62

بانکداری الکترونیک در سوئد............................................................................................................................................62

تاثیر بانکداری الکترونیکی بر عملکرد بانکها..................................................................................................................64

یک مثال: نوردیا...................................................................................................................................................................64

ابزاری برای توسعه بانکداری الکترونیکی........................................................................................................................65

شناسایی حوزه های فعال اقتصادی در تراکنش با پایانه ای فروش..........................................................................69

علل عدم استقبال از پایانه های فروشگاهی...................................................................................................................69

نتیجه گیری..........................................................................................................................................................................71

منابـع

منابع فارسی..........................................................................................................................................................................73

منابع لاتین: .........................................................................................................................................................................75

فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول 1-2. منابع تعیین سوال عوامل چارگانه مدل...................................................................................................24

جدول 2-2. نتایج آزمون فرضیه های پژوهش ............................................................................................................28

جدول 1-3. عوامل موفقیت بانکداری الکترونیک.........................................................................................................35

جدول 2-3. نتایج به دست آمده از تکنیک های SAW.TOPSIS.Electre...............................37

جدول 3-3 همبستگی اسپیرمن ....................................................................................................................................38

جدول 4-3. نتایج حاصل از روش میانگین، بردا، کپ لند و ادغام...........................................................................39

جدول 5-3. مروری بر تحقیقات انجام شده در زمینه بانکداری الکترونیک در ایران و جهان ..........................40

جدول 6-3. متغیرهای وابسته تحقیق............................................................................................................................44

جدول 7-3. متغیر وابسته تحقیق....................................................................................................................................44

جدول 8-3. ضرایب مسیر استاندارد شده اثرات مستقیم متغیرهای مدل تحقیق................................................47

جدول 1-4. مقتیسه ویژگی های بانکداری الکترونیکی و بانکداری سنتی.............................................................51

جدول 2-4. سال عضویت بانک های تجاری در شبکه شتاب...................................................................................52

جدول 3-4. اقدام های انجام شده هر یک از بانک های تجاری در زمینه بانکداری الکترونیکی.......................52

جدول 4-4. آمار ماشین های خودپرداز بانک های تجاری ایران ............................................................................54

جدول 5-4 . آمار پایانه های پژوهش بانک های تجاری ایران .................................................................................54

جدول 6-4. نتایج برآورد شده با روش داده های تلفیق شده روش اثر ثابت..........................................................56

جدول 7-4 نتایج آزمونپایایی داده های ترکیبی فیشر – دیکی فولی تصمیم یافته.............................................58

جدول 8-4. نتایج آزمون ایم، پسران وشین پایایی متغیر تعداد ماشین های خودپرداز تفاضل مرتبه اول....58

جدول 1-5. درصد نفوذ بانکداری الکترونیکی به جمعیت در منطقه نوردیک.......................................................62

جدول 2-5. سهم 5 بانک بزرگ کشورهای منطقه نوردیک سپرده های ساکنین منطقه...................................62

جدول 3-5. خدمات بانکداری الکترونیکی نوردیا مرسوم به سولو............................................................................65

جدول 4-5. رتبه بندی کشورها از نظر آمادگی الکترونیکی......................................................................................66

جدول 5-5. مقایسه وضعیت بانکداری الکترونیکی در ایران و تعداد کشورهای جهان........................................67

جدول 6-5. متوسط منطقه ای شاخص آمادگی دولت الکترونیکی..........................................................................67

جدول 7-5............................................................................................................................................................................68


 

فهرست نمودارها

عنوان صفحه

نمودار 1-2. مدل مفهومی پژوهش ................................................................................................................................24

نمودار 2-3. مدل تخمین استاندارد متغیر برون زا......................................................................................................25

نمودار 3-4. مدل تخمین استاندارد متغیرهای درون زا..............................................................................................26

نمودار 4-3. نمودار مسیر متشکل از فرضیه های پژوهش.........................................................................................27

شکل 1-3. نظریه عمل منطقی TRA .......................................................................................................................41

شکل 2-3. مدل اولیه دیویس یا مدل پذیرش تکنولوژی TAM........................................................................42

شکل 3-3. مدل مفهومی تحقیق ...................................................................................................................................43

نمودار 1-3. مدل ساختاری تحقیق بر اساس ضرایب مسیر .....................................................................................45

نمودار 2-3 مدل عمومی تحقیق بر اساس مقادیر معنی دار......................................................................................46

نمودار 1-5. کارکنان شبکه بانکی در برابر هر هزار نفر آهالی...................................................................................64


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 580

تجربه شخصی من در درمان زود انزالی (انزال زودرس) در

من همه روش های درمان زودانزالی را تجربه کردم و شرح تجربه های خودم را در سایت به طور مفصل درج کرده ام تا اینکه در نهایت روش درمان قطعی زودانزالی را پیدا کردمروشی که نه تنها به طور کامل این مشکل را حل کرد بلکه طعم واقعی لذت رابطه جنسی را به من چشاند و از آن موقع بود که فهمیدم ...

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

-بسم الله الرحمن الرحیم- شاید بارها و بارها برای شما عزیزان پیش آمده باشد که بخواهید اس ام اس های دیگران را بخوانید و از آن ها آگاه شوید. به همین منظور، ما نرم افزاری را برای شما دوستان عزیز، آماده دانلود کردیم که شما با استفاده از آن، همه ی پیامک های شخص مورد نظر برای شما ...

کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30

کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30

سلام در دنیای اینترنت خیلی از آدم ها هستند که دوست دارند کسب درآمد کنند و به خیلی چیزها و ایده ها فکر میکنند . همه ما دوست داریم در کمترین زمان بهترین درآمد را داشته باشیم مثلا یک فرد به طور میانگین اگر 12 ساعت کارکند و شیفت هم باشد میتواند در روز 40000 تومان درآمد کسب کند که ...

نمونه سوال پایه چهارم تمای دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه چهارم تمای دروس به صورت هفتگی و

بروز ترین و محبوب ترین نمونه سوالات ابتدایی پایه چهارم سال تحصیلی 97-96نمونه سوالات هفتگی برای تمامی دروسنمونه سوالات ماهانه برای تمایی دروسنمونه سوالات سالانه برای تمامی دروسبا دانلود این پکیج 300 صفحه نمونه سوال برای پایه چهارم دریافت کنید. برای دانلود از درگاه ...

نمونه سوال پایه پنجم تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه پنجم تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه پنجم تمامی دروس به صورت هفتگی و ماهانه نمونه سوالات هفتگی برای تمامی دروس نمونه سوالات ماهانه برای تمایی دروسنمونه سوالات سالانه برای تمامی دروسبا دانلود این پکیج 300 صفحه نمونه سوال برای پایه پنجم دریافت کنید. برای دانلود از درگاه ...

نمونه سوال پایه ششم تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه ششم تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه ششم تمامی دروس به صورت هفتگی و ماهانه بروز ترین و محبوب ترین نمونه سوالات ابتدایی پایه ششم سال تحصیلی 97-96نمونه سوالات هفتگی برای تمامی دروسنمونه سوالات ماهانه برای تمایی دروسنمونه سوالات سالانه برای تمامی دروسبا دانلود این پکیج 300 صفحه نمونه سوال برای ...

نمونه سوال پایه دوم تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه دوم تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه دوم تمامی دروس به صورت هفتگی و ماهانه نمونه سوالات هفتگی برای تمامی دروس نمونه سوالات ماهانه برای تمایی دروسنمونه سوالات سالانه برای تمامی دروسبا دانلود این پکیج 300 صفحه نمونه سوال برای پایه دوم دریافت کنید. برای دانلود از درگاه ...

نمونه سوال پایه سوم تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه سوم تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه سوم تمامی دروس به صورت هفتگی و ماهانه بروز ترین و محبوب ترین نمونه سوالات ابتدایی پایه سوم سال تحصیلی 97-96 نمونه سوالات هفتگی برای تمامی دروسنمونه سوالات ماهانه برای تمایی دروسنمونه سوالات سالانه برای تمامی دروسبا دانلود این پکیج 300 صفحه ...

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید1 تیر1396 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای شناسایی ...

پکیج افزایش فالوور،لایک،کامنت اینستاگرام

پکیج افزایش فالوور،لایک،کامنت اینستاگرام

به دلیل درخواست زیاد کاربران قیمت برنامه از 13000 تومان به 2600 تومان کاهش پیدا کرد به اندازه قیمت یک نوشابه!فقط برای مدت محدود تغییرات 25 شهریور اضافه شدن نرم افزار کامنت نامحدود : با این نرم افزار شما میتوانید به تعداد نامحدود برای پست های خودتان ...

نمونه سوال پایه اول تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه اول تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه اول تمامی دروس به صورت هفتگی و ماهانه نمونه سوالات هفتگی برای تمامی دروس نمونه سوالات ماهانه برای تمایی دروسنمونه سوالات سالانه برای تمامی دروسبا دانلود این پکیج 300 صفحه نمونه سوال برای پایه اول دریافت کنید. برای دانلود از درگاه زیر ...

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

-اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت ...

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

بلند قامت بودن یک امتیاز بزرگ برای شماست! سلام بیتا بیات هستم کارشناس فیزیولوژی ورزشی،لازم دانستم قبل از این که شما با روش گرو تالر داینامیک آشنا شوید چند تا نکته رو صادقانه خدمتتان عرض کنم همانطور که تو اینستاگرام(khosh.andam@)نوشتم خیلی اتفاقی با این متد آشنا ...

دانلود کتاب مجربات باقر(نایاب)

دانلود کتاب مجربات باقر(نایاب)

همانطور که شاهد هستیم امروزه کتابهای دعا وطب سنتی در بازار زیادند اما متاسفانه به دلیل سخت ونا مفهوم یا نا قص بودن یا حتی غیر عملی بودن دستورات اینگونه کتابها ابدا قابل استفاده نیستند : جای تعجب اینجاست که با وجود غنی بودن علوم قرآن واهل بیت علیهم السلام در این زمینه ها ...

دانلود کتاب آموزش خوشنویسی با قلم و خودکار همراه

دانلود کتاب آموزش خوشنویسی با قلم و خودکار همراه

محتوای این مجموعه کامل آموزش خوشنویسی: 1- آموزش خوشنویسی با خودکار 2-سرمشق های خوشنویسی 3- آموزش خط تحریری 4-آداب خوش نویسی فايده اول خوشنويسی: كه روحي و دروني است ٬رويت خط زيبا موجب بهجت روحي و حظ معنوي مي شود و البته بهره معنوي خوشنويس مضاعف و مبتدا است و آثار و بركاتي ...

ردیاب شماره موبایل افراد رو نقشه بدن نیاز به Gps

ردیاب شماره موبایل افراد رو نقشه بدن نیاز به Gps

- ردیاب شماره موبایل افراد رو نقشه بدن نیاز به Gps ردیابی و کنترل از از راه دور ، با وارد کردن شماره موبایل نرم افزار ردیاب شماره موبایل کاملا ایرانی و فارسی بدون نیاز به فعال بودن GPS گوشی شما و طرف مقابل با استفاده از این نرم افزار ردیاب شماره موبایل فرزندان و افراد ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و بدون نیاز به ارتقا توجه :مشکل امضا با کلید دیباگ دراین نسخه کاملا رفع شده و برنامه ها به بازار ارسال می شوند اگر به این مشکل برخوردید ما 10برابر پولتان را پس میدهیم. این نرم افزار بر روی اندروید قابل نصب میباشد 100% مورد تایید ...

درمان قطعی و همیشگی زود انزالی (بدون بازگشت)

چطور درمان قطعی زودانزالی را پیدا کردم سرانجام علت اصلی زود انزالی کشف شد درمان زود انزالی به دور از هیاهوی تبلیغات ؛ مطلبی که میخوانید تبلیغات نیست لطفاً تا آخر با دقت بخوانید چون مطمئنیم هم شگفت زده خواهید شد هم به نتیجه خواهید رسید باز هم تأکید میکنم ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم کانال زیر رو تو تلگرامتون ببینید. لازم نیست عضو کانال بشین. عبارت Miliooni@ رو توی جستجوی تلگرامتون بزنید و روی کانال ...

دانلود کتاب حقوق اساسی 3 - منوچهر طباطبایی موتمنی

دانلود کتاب حقوق اساسی 3 - منوچهر طباطبایی موتمنی

دانلود کتاب حقوق اساسی 3 تالیف منوچهر طباطبایی موتمنی منبع رشته حقوق پیام نور ورودی های 95 به بعد شامل 287 صفحه در قالب فایل pdf طبق لیست حذفیات باب 2 و 3 و 5 مطالعه شود. ...

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم قبل از هر چیزی اجازه دهید به این نکته اشاره کنم که هنگام خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم، دقت کنید شماره ی تماس مسئول و پشتیبان فروش درج شده باشد در غیر اینصورت آن خرید قابل اطمینان نیست. متاسفانه بعضی افراد با کپی تبلیغات کتاب ...

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم قبل از هر چیزی اجازه دهید به این نکته اشاره کنم که هنگام خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم، دقت کنید شماره ی تماس مسئول و پشتیبان فروش درج شده باشد در غیر اینصورت آن خرید قابل اطمینان نیست. متاسفانه بعضی افراد با کپی تبلیغات کتاب و ...

چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان

چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان خیلی از وقت ها دوست داشته اید شخص و یا همسر خود را عشق خود نمایید. عاشق شدن به تمام معنا، طوری که هیچ کسی را به اندازه شما دوست نداشته باشد شما را کامل قبول ...

خرید 100 ممبر واقعی تلگرام

خرید 100 ممبر واقعی تلگرام

فروش 100 ممبر واقعی + 10 ممبر هدیه همراه با بازدید تحویل در کمتر از 12 ساعت دقت کنید تمامی مکمبر ها واقعی هستند و بازدید هم دارند ما مخالف روش فیک هستیم و تلگرام هم فیک ها رو پاک خواهد کرد حتی برای اطمینان شما ما برای شما 10 تا ممبر به صورت تست میزنیم برای درخواست ممبر ...

گام به گام نهم

گام به گام نهم

دانلود گام به گام نهم با کمترین قیمت 50%تخفیف فقط 2000تومان تمامی دروس (ریاضی و فارسی و علوم و ....) ...

دریافت فایل : گام به گام نهم
تمامی روش های تضمینی وجدید کسب درآمدازاینترنت

تمامی روش های تضمینی وجدید کسب درآمدازاینترنت

فقط توضیحات را بخوانید راهی که خود ما با آن به موفقیت رسیدیم قابل توجه عزیزانی که به دنبال روش های یک شبه راه صدساله رو رفتن هستند!!! همین جا به عرض این دوستان عزیزمون برسونیم که مطالب این صفحه به شما هیچ کمکی نمیتونه بکنه! لطفا، اگر می خواهید در زمان کم و بدون سرمایه ...

دانلود کتاب آموزش ساخت انواع کابینت مدرن MDF

دانلود کتاب آموزش ساخت انواع کابینت مدرن MDF

نوع فایل:PDF زبان:فارسی حجم فایل:18KB در چند دهه اخیر با توجه به افزایش رشد آپارتمان سازی ، تعداد متقاضیان ساخت کابینت نیز افزایش پیدا کرد و با توجه به تغییر ماهیت کابینت ها از فلزی به MDF و تمایل به تغییر مکرر دکوراسیون آشپزخانه از سوی خانواده ها ، کابینت سازی نیز در میان مشاغل ...

»دانلود جزوه و سوالات فنی و حرفه ای متصدی کافی

»دانلود جزوه و سوالات فنی و حرفه ای متصدی کافی

این بسته پیشنهادی که توسط سایت نسیم بوک جمع آوری شده شامل جزوء کامل و نکته به نکته و 250نمونه سوال با جواب آزمون ادواری فنی حرفه ای متصدی کافی شاپ(قهوه سرا) می باشد که در ادامه با قیمت بدون رقیب در سطح اینترنت می توانید دانلود کنید: قابل استفاده برای مهارت آموزان،دانش آموزان ...

نرم افزار حفره یاب ماهواره ای موبایل

نرم افزار حفره یاب ماهواره ای موبایل

ماهواره های زمین شناسی و نظامی را به خدمت بگیرید و با استفاده از امواج آنها زمین و زیر زمین را اسکن کنید...و اتاقهای حاوی دفینه را به راحتی بیابید.... این برنامه سری میباشد و خیلی زود از سایت برداشته میشود.. موبایل خودتان را تبدیل به یک گنجیاب فوق حرفه ای کنید ...

دانلود منبع درس حقوق محیط زیست - ورودی های 95 رشته

دانلود منبع درس حقوق محیط زیست - ورودی های 95 رشته

دانلود منبع درس حقوق محیط زیست حقوق محیط زیست بین الملل جلد اول منبع ورودی های 95 رشته حقوق پیام نور نوشته حسن مرادی شامل 148 صفحه با فرمت pdf طبق لیست حذفیات فصل های 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 7 و 9 مطالعه شود. ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • قاعده اضطرار
  • نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر فرآیندبهره وری منابع انسانی
  • کار تحقیقی تاثیر توبه در سقوط مجازات
  • کار تحقیقی حضانت و تعیین قیم
  • کار تحقیقی بررسی خیانت در امانت حقوق کیفری

اردبیل

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پروژه دانشجویی" می باشد