تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

پروژه دانشجویی

پروژه دانشجویی - کارتحقیقی 1 و 2

فروش پوشاک استوک مارک دار
http://kia-ir.ir

بانکداری الکترونیک


76 صفحه و در قالب ورد و قابل ویرایش

تاريخچه بانکداري الکترونيک

از سال 1959 ميلادي با تغيير سيستم خدمات‌دهي بانکها از شکل سنتي به سيستم نوين، نوع جديدي از خدمات به نام کارتهاي اعتباري مورد استقبال عموم قرار گرفت بنحويکه اولين سيستم بانكي ارائه كننده كارتهاي اعتباري در سال ۱۹۵۹ از سوي Of America Bank در كاليفرنيا معرفي شد.

سپس اتاقهاي پاياپاي سنتي، اسناد بين بانکي خود را با اتاقهاي پاياپاي اتوماتيک تعويض نمودند، همزمان با رشد سرعت استفاده از ماشينهاي تحويلداري خودکار (ATM) در دهه 1990، نقش بانکداري الکترونيک در سطح دنيا بارزتر و برجسته‌تر گرديد و به نظر مي‌رسد اين روند رو به تکامل باشد.

مقدمه:

روند رو به پيشرفت استفاده انسان از پول را مي‌توان به چند بخش تقسيم نمود، در مرحله اول از اشياء به جاي پول استفاده مي‌گرديد، در مرحله دوم اشياء گرانبهايي مانند طلا و نقره نقش پول را ايفاء مي‌نمودند، در مرحله‌اي بعد سکه در مراودات تجاري مورد استفاده قرار گرفت، با وارد شدن اسکناس در چرخه اقتصاد مرحله چهارم شروع گرديد، در مرحله پنجم ابزارهاي بانکي (مانند انواع چک) به جاي پول رايج شد و نهايتاً در مرحله آخر از وسايل پرداخت و انتقال الکترونيکي وجوه در دادوستد تجاري استفاده گرديد.

بسط و توسعه فعاليتهاي الکترونيکي به لحاظ کاهش هزينه‌ها، سرعت بخشيدن به انجام مبادلات، بهره‌‌گيري از فرصتهاي زودگذر در عرصه تجارت و... رو به افزايش است و بانکها نيز به عنوان يکي از مهمترين شبکه‌هاي نقل و انتقال وجوه، وظيفه‌اي خطير را به عهده دارند. راه‌اندازي سيستم خودپرداز بانکها و ارتباط آن با دستگاها و پايانه‌هاي فروش (pos) براي دارندگان کارتهاي الکترونيکي اين امکان را فراهم نموده تا وجوه کالاهاي خريداري شده خود را به صورت الکترونيکي پرداخت نمايند.

بانکداري الکترونيک چيست؟

بانکداري الکترونيک عبارت است از ارائه خدمات بانکي از طريق يک شبکه رايا‌نه‌اي قابل دسترسي (اينترنت يا اينترانت) که از امنيت بالايي برخوردار باشد. در بانكداري سنتي ميزان انباشت پول در يك دوره زماني اهميت دارد در حالي كه در بانكداري الكترونيكي، گردش پول تعيين كننده است. يکي از اهداف بانكداري الكترونيك زمينه سازي جهت عدم مراجعه مشتريان به شعبه بانك است.

فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول -بانکداری الکترونیکی

تاريخچه بانکداري الکترونيک...............................................................................................................................................8

مقدمه: .....................................................................................................................................................................................9

بانکداري الکترونيک چيست؟............................................................................................................................................10

انواع بانکداري الکترونيک...................................................................................................................................................10

سيستم‌هاي پرداخت در بانکداري الکترونيک................................................................................................................10

خدمات مهم بانکداري الکترونيک....................................................................................................................................12

مزاياي استفاده از شبکه خدمات کارت بانکها (POS) ..............................................................................................12

- بسترهاي بانكداري الكترونيكي....................................................................................................................................13

نتيجه‌گيري...........................................................................................................................................................................17

 

فصل دوم -ارائه ی مدلی از عوامل موثر بر تبلیغات مثبت توسط مشتزی در بانکداری الکترونیکی

 

چکیده : ................................................................................................................................................................................19

مقدمه : .................................................................................................................................................................................20

تبلیغات مثبت توسط مشتری...........................................................................................................................................21

وفاداری..................................................................................................................................................................................21

رضایتمندی...........................................................................................................................................................................21

قابلیت کاربرد........................................................................................................................................................................22

فرضیه های پژوهش............................................................................................................................................................22

روش پژوهش........................................................................................................................................................................24

روایی و پایایی پرسشنامه...................................................................................................................................................24

آزمون فرضیه .......................................................................................................................................................................26

نتیجه گیری و پیشنهادات.................................................................................................................................................29

 

فصل سوم-شناسایی و رتبه بندی عوامل موفقیت بانکداری الکترونیکی و برررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی

چکیده : ................................................................................................................................................................................31

مقدمه : .................................................................................................................................................................................32

عوامل موفقیت بانکداری الکترونیکی .............................................................................................................................33 تجزیه و تحلیل داده ها.......................................................................................................................................................34

روش تجزیه و تحلیل داده ها..........................................................................................................................................34

تحلیل داده مبتنی بر الگوریتم تاپسیس.........................................................................................................................34

تحلیل داده مبتنی بر روش ELECTERE......................................................................................................................36

تحلیل داده مبتنی بر روش SAW..................................................................................................................................36

نتایج بدست آمده از تکنیک های SAW,TOPSIS,ELECTR...............................................................................36

ادغام تکنیک ها...................................................................................................................................................................38

بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی....................................................................................................40

بررسی مدل ساختاری (تحلیل مسیر) ...........................................................................................................................44

نتیجه گیری و پیشنهادها..................................................................................................................................................48

فصل چهارم-بررسی تأثیر گسترش بانکداری الکترونیکی بر سودآوری بانک های تجاری ایران

چکیده ...................................................................................................................................................................................50

مقدمه : .................................................................................................................................................................................51

مقایسه بانکداری الکترونیکی با بانکداری سنتی...........................................................................................................51

بانکداری الکترونیکی در ایران...........................................................................................................................................52

معرفی و برآورد مدل...........................................................................................................................................................53

داده های پژوهش و روش تجزیه و تحلیل آنها.............................................................................................................53

ارائه مدل و معرفی متغیرها...............................................................................................................................................53

برآورد مدل............................................................................................................................................................................55

انتخاب مدل نهایی...............................................................................................................................................................56

نتایج آزمون های پایایی متغیرها......................................................................................................................................57

نتیجه گیری..........................................................................................................................................................................59

فصل پنجم -بانکداری الکترونیکی در کشورهای شمال اروپا و رتبه بندی کشورها از نظر آمادگی الکترونیکی

مقدمه.....................................................................................................................................................................................61

بانکداری الکترونیک در فنلاند...........................................................................................................................................62

بانکداری الکترونیک در سوئد............................................................................................................................................62

تاثیر بانکداری الکترونیکی بر عملکرد بانکها..................................................................................................................64

یک مثال: نوردیا...................................................................................................................................................................64

ابزاری برای توسعه بانکداری الکترونیکی........................................................................................................................65

شناسایی حوزه های فعال اقتصادی در تراکنش با پایانه ای فروش..........................................................................69

علل عدم استقبال از پایانه های فروشگاهی...................................................................................................................69

نتیجه گیری..........................................................................................................................................................................71

منابـع

منابع فارسی..........................................................................................................................................................................73

منابع لاتین: .........................................................................................................................................................................75

فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول 1-2. منابع تعیین سوال عوامل چارگانه مدل...................................................................................................24

جدول 2-2. نتایج آزمون فرضیه های پژوهش ............................................................................................................28

جدول 1-3. عوامل موفقیت بانکداری الکترونیک.........................................................................................................35

جدول 2-3. نتایج به دست آمده از تکنیک های SAW.TOPSIS.Electre...............................37

جدول 3-3 همبستگی اسپیرمن ....................................................................................................................................38

جدول 4-3. نتایج حاصل از روش میانگین، بردا، کپ لند و ادغام...........................................................................39

جدول 5-3. مروری بر تحقیقات انجام شده در زمینه بانکداری الکترونیک در ایران و جهان ..........................40

جدول 6-3. متغیرهای وابسته تحقیق............................................................................................................................44

جدول 7-3. متغیر وابسته تحقیق....................................................................................................................................44

جدول 8-3. ضرایب مسیر استاندارد شده اثرات مستقیم متغیرهای مدل تحقیق................................................47

جدول 1-4. مقتیسه ویژگی های بانکداری الکترونیکی و بانکداری سنتی.............................................................51

جدول 2-4. سال عضویت بانک های تجاری در شبکه شتاب...................................................................................52

جدول 3-4. اقدام های انجام شده هر یک از بانک های تجاری در زمینه بانکداری الکترونیکی.......................52

جدول 4-4. آمار ماشین های خودپرداز بانک های تجاری ایران ............................................................................54

جدول 5-4 . آمار پایانه های پژوهش بانک های تجاری ایران .................................................................................54

جدول 6-4. نتایج برآورد شده با روش داده های تلفیق شده روش اثر ثابت..........................................................56

جدول 7-4 نتایج آزمونپایایی داده های ترکیبی فیشر – دیکی فولی تصمیم یافته.............................................58

جدول 8-4. نتایج آزمون ایم، پسران وشین پایایی متغیر تعداد ماشین های خودپرداز تفاضل مرتبه اول....58

جدول 1-5. درصد نفوذ بانکداری الکترونیکی به جمعیت در منطقه نوردیک.......................................................62

جدول 2-5. سهم 5 بانک بزرگ کشورهای منطقه نوردیک سپرده های ساکنین منطقه...................................62

جدول 3-5. خدمات بانکداری الکترونیکی نوردیا مرسوم به سولو............................................................................65

جدول 4-5. رتبه بندی کشورها از نظر آمادگی الکترونیکی......................................................................................66

جدول 5-5. مقایسه وضعیت بانکداری الکترونیکی در ایران و تعداد کشورهای جهان........................................67

جدول 6-5. متوسط منطقه ای شاخص آمادگی دولت الکترونیکی..........................................................................67

جدول 7-5............................................................................................................................................................................68


 

فهرست نمودارها

عنوان صفحه

نمودار 1-2. مدل مفهومی پژوهش ................................................................................................................................24

نمودار 2-3. مدل تخمین استاندارد متغیر برون زا......................................................................................................25

نمودار 3-4. مدل تخمین استاندارد متغیرهای درون زا..............................................................................................26

نمودار 4-3. نمودار مسیر متشکل از فرضیه های پژوهش.........................................................................................27

شکل 1-3. نظریه عمل منطقی TRA .......................................................................................................................41

شکل 2-3. مدل اولیه دیویس یا مدل پذیرش تکنولوژی TAM........................................................................42

شکل 3-3. مدل مفهومی تحقیق ...................................................................................................................................43

نمودار 1-3. مدل ساختاری تحقیق بر اساس ضرایب مسیر .....................................................................................45

نمودار 2-3 مدل عمومی تحقیق بر اساس مقادیر معنی دار......................................................................................46

نمودار 1-5. کارکنان شبکه بانکی در برابر هر هزار نفر آهالی...................................................................................64


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 381

تجربه شخصی من در درمان زود انزالی (انزال زودرس) در

من همه روش های درمان زودانزالی را تجربه کردم و شرح تجربه های خودم را در سایت به طور مفصل درج کرده ام تا اینکه در نهایت روش درمان قطعی زودانزالی را پیدا کردمروشی که نه تنها به طور کامل این مشکل را حل کرد بلکه طعم واقعی لذت رابطه جنسی را به من چشاند و از آن موقع بود که فهمیدم ...

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

-اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت ...

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم قبل از هر چیزی اجازه دهید به این نکته اشاره کنم که هنگام خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم، دقت کنید شماره ی تماس مسئول و پشتیبان فروش درج شده باشد در غیر اینصورت آن خرید قابل اطمینان نیست. متاسفانه بعضی افراد با کپی تبلیغات کتاب ...

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید 28 اسفند 1395 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای شناسایی ...

کسب درآمد 300000 تومان در خانه در کمتر از 30 دقیقه

کسب درآمد 300000 تومان در خانه در کمتر از 30 دقیقه

سلام در دنیای اینترنت خیلی از آدم ها هستند که دوست دارند کسب درآمد کنند و به خیلی چیزها و ایده ها فکر میکنند . همه ما دوست داریم در کمترین زمان بهترین درآمد را داشته باشیم مثلا یک فرد به طور میانگین اگر 12 ساعت کارکند و شیفت هم باشد میتواند در روز 40000 تومان درآمد کسب کند که ...

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

-بسم الله الرحمن الرحیم- شاید بارها و بارها برای شما عزیزان پیش آمده باشد که بخواهید اس ام اس های دیگران را بخوانید و از آن ها آگاه شوید. به همین منظور، ما نرم افزاری را برای شما دوستان عزیز، آماده دانلود کردیم که شما با استفاده از آن، همه ی پیامک های شخص مورد نظر برای شما ...

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی وفیک را یک جادریافت کنیدهرکدام از این نرم افزار ها در اینترنت و کافه بازاربه قیمت خیلی بالایی بفروش میرسند. نکته: پورسانت بازاریابی این محصول 60% است جدیدترین نسخه:اپدیت 28 اسفند1395 کسب درامد میلیونی از ...

اپلیکیشن تماس صوتی و تصویری Talk

اپلیکیشن تماس صوتی و تصویری Talk

برنامه ای که بالاترین امتیاز را در اختیار دارد و هم اکنون جز محبوب ترین نرم افزار در دنیا میباشد و رکورد دانلود را شکسته است. یکی از جدیدترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای تماس های صوتی و تصویری رایگان برای تمامی سیستم های اندروید می باشد، بوسیله این نرم افزار می توانید به راحتی ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم کانال زیر رو تو تلگرامتون ببینید. لازم نیست عضو کانال بشین. عبارت Miliooni@ رو توی جستجوی تلگرامتون بزنید و روی کانال ...

دانلودرایگان کتاب مجربات باقر(نایاب)

دانلودرایگان کتاب مجربات باقر(نایاب)

همانطور که شاهد هستیم امروزه کتابهای دعا وطب سنتی در بازار زیادند اما متاسفانه به دلیل سخت ونا مفهوم یا نا قص بودن یا حتی غیر عملی بودن دستورات اینگونه کتابها ابدا قابل استفاده نیستند : جای تعجب اینجاست که با وجود غنی بودن علوم قرآن واهل بیت علیهم السلام در این ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و بدون نیاز به ارتقا توجه :مشکل امضا با کلید دیباگ دراین نسخه کاملا رفع شده و برنامه ها به بازار ارسال می شوند اگر به این مشکل برخوردید ما 10برابر پولتان را پس میدهیم. این نرم افزار بر روی اندروید قابل نصب میباشد 100% مورد تایید ...

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

بلند قامت بودن یک امتیاز بزرگ برای شماست! سلام بیتا بیات هستم کارشناس فیزیولوژی ورزشی،لازم دانستم قبل از این که شما با روش گرو تالر داینامیک آشنا شوید چند تا نکته رو صادقانه خدمتتان عرض کنم همانطور که تو اینستاگرام(khosh.andam@)نوشتم خیلی اتفاقی با این متد آشنا ...

کسب درآمد میلیونی با نرم افزار faster ea

کسب درآمد میلیونی با نرم افزار faster ea

ربات فستر یک ربات افزایش دهنده فالوور در اینستاگرام میباشد با این ربات شما میتوانید به سرعت فالوور جذب کنید و همچنین محصولات خودتان را در اینستاگرام به فروش بگذارید و کسب درآمد کنید موفق باشید ...

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن فوق العاده و کم یاب سامانه مخابرات با امکانات زیر که گویای محتواست قابلیت استعلام شماره موبایل قابلیت کشف مزاحم تلفنی قابلیت دریافت ریز مکالمات مشترکین تلفن همراه مشترکین حقوقی مشترکین تلفن ثابت پیش شماره ها و... 100%تضمینی دوستان و ...

فایل کتاب موفقیت یا شکست در 90 روز اول نتورک

فایل کتاب موفقیت یا شکست در 90 روز اول نتورک

فایل کتاب موفقیت یا شکست در 90 روز اول نتورک مارکتینگ و رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای نکته مهم : با خواندن این کتاب موفقیت خود را تضمین کنید. چکیده : کتاب حاضر یک راهنمای آموزشی مناسب برای تجارت بازاریای شبکه ای MLM ( بازاریابی چند لایه ای یا چند سطحی) ...

تمامی روش های تضمینی وجدید کسب درآمدازاینترنت

تمامی روش های تضمینی وجدید کسب درآمدازاینترنت

فقط توضیحات را بخوانید راهی که خود ما با آن به موفقیت رسیدیم قابل توجه عزیزانی که به دنبال روش های یک شبه راه صدساله رو رفتن هستند!!! همین جا به عرض این دوستان عزیزمون برسونیم که مطالب این صفحه به شما هیچ کمکی نمیتونه بکنه! لطفا، اگر می خواهید در زمان کم و بدون سرمایه ...

دانلود لغات کتاب لزگی (زبان کارشناسی ارشد علوم

دانلود لغات کتاب لزگی (زبان کارشناسی ارشد علوم

مشخصات محصول 1- تعداد صفحات: 192صفحه (تعداد لغت در هر صفحه به طور متوسط 18 عدد) 2- فرمت pdf 3- در بر دارنده تمامی لغات هر 12 مهارت لزگی+ لغات بسیاری از متون سنوات گذشته 4- حجم فایل 1.36 MB دوستان شما به رایگان هم میتوانید فایلهایی تحت عنوان لغات لزگی دانلود کنید ولی تعداد لغات ...

مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا

مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف همانطور كه مي دانيد لامپ هاي كم مصرف بعد از مدتي ديگر روشن نمي شوند و نياز به تعمير دارند در بيشتر اين موارد مي توان با ساده ترين وسايل لامپ را در منزل تعمير كرد این مجموعه دارای 5 کتاب است که در آن نحوه عملکرد و روش های عیب یابی لامپ کم ...

دانلودرایگان کتاب آموزش هنر پته دوزی

دانلودرایگان کتاب آموزش هنر پته دوزی

دانلود کتاب آموزش هنر پته دوزی یکی از رو دوزی‌های زیبای ایران پته دوزی است و هنری است که اختصاص به زنان خوش ذوق در استان کرمان دارد و زیبایی خیره کننده و چشم نوازی دارد مواد تشکیل دهنده پته شامل عریض (پارچه زمینه) و ریس (نخ‌های رنگین) می‌باشند چنانچه فرد علاقمندی هنر ...

نرم افزار محاسبه سود انواع سپرده کوتاه مدت عادی و

نرم افزار محاسبه سود انواع سپرده کوتاه مدت عادی و

اولین و تنها نرم افزار محاسبه سود سپرده های کوتاه مدت به صورت واریز و برداشت منظم و نامنظم با رابط کاربری آسان برای عموم کاربران رایانه و تلفن همراه بانکداری در ایران یکی از پرسود ترین مشاغل و امیدوارترین صنعت در بورس ایران برای کسب سود است. بانک از جمله صنعت‌های پرپتانسیل ...

جزوه میکروبیولوژی آب

جزوه میکروبیولوژی آب جزوه خلاصه اما پر نکته در مورد میکروبیولوژی آب که می تواند به بسیاری از دانشجویان در زمینه میکرو بیولوژی محیطی و کنترل کیفیت آب کمک کند. 11 صفحه pdf ...

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

تخفیف ویژه به مناسبت سال جدید قیمت از 50000 تومان به 15000 تومان کاهش یافت این تخفیف فقط تا 5 فروردین اعتبار دارد ربات فوق پیشرفته اینستاگرام افزایش فالوور،لایک،بازدید و کامنت قابلیت انتخاب فالوورها بر اساس شهر و یا مشاغل (جدید و بسیـار کمیـاب) با سلام خدمت شما ...

درمان قطعی و همیشگی زود انزالی (بدون بازگشت)

چطور درمان قطعی زودانزالی را پیدا کردم سرانجام علت اصلی زود انزالی کشف شد درمان زود انزالی به دور از هیاهوی تبلیغات ؛ مطلبی که میخوانید تبلیغات نیست لطفاً تا آخر با دقت بخوانید چون مطمئنیم هم شگفت زده خواهید شد هم به نتیجه خواهید رسید باز هم تأکید میکنم ...

پکیج آموزشی سکه های بی نهایت بازی جذاب quiz of kings

پکیج آموزشی سکه های بی نهایت بازی جذاب quiz of kings

پکیج آموزشی کامل جهت دستیابی سریع و آسانه مقدار نامحدود سکه در بازی کوییز آف کینگ Quiz Of Kings (محصول جدید ما نرم افزار مد شده (هک شده) بازی کوییز آف کینگز از این لینک) همراه با پشتیبانی کامل و آنلاین دوستانی که مایل باشند می توانم خودم روی سیستمشان بصورت کامل راه اندازی ...

نمونه سوالات آزمون ورودی حوزه هاي علميه مقطع

نمونه سوالات آزمون ورودی حوزه هاي علميه مقطع

دانلود نمونه سئوالات آزمون ورودي 95-94 حوزه هاي علميه برادران سراسر كشور در مقطع پایه هشتم+pdf نمونه سوالات آزمون ورودی 95-94 حوزه هاي علميه دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی حوزه هاي علميه در مقطع پایه هشتم ***** شامل 100سوال تستی از ...

تله ممبر مود شده

تله ممبر هک شده با ضمانت بازگشت وجه در صورت کار نکردن! با این برنامه میتونید در هر 5 دیقه 100 تا سکه بگیرید اما عوض هیچ کانالی نشوید! اما چجور مود شده ؟ مود شده به این معنا هست که شما روی عضو میشوم کلیک میکنید و سکه میگیرد ولی عوض هیچ کانالی نمیشید !!! قیمت فقط سه تومن هست که با این ...

دریافت فایل : تله ممبر مود شده
مدار داخلی واکی تاکی(اموزش ساخت)

مدار داخلی واکی تاکی(اموزش ساخت)

مدار داخلی واکی تاکی این مجموعه دارای 4 کتاب و 10 عکس از مدارات فرستنده وگیرنده در فرکانس مورد استفاده شده گذاشته شده است.مدار واکی تاکی یکی از مداراتی است که هر کسی ارزوی ساخت ان را دارد.شما با استفاده از دانلود این فایل میتوانید به ارزوی خود برسید. آموزش ...

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم نسخه کامل کتاب چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم مختصر توضیحات : کاربران گرامی تیم وب سایت راهنمای دانشجو تصمیم به تهیه کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم برای علاقمندان به این کتاب نموده است قطع به یقین میتوانیم به ...

مقاله اموزشی صفر تا صد بسته بندی حبوبات و ادویه

مقاله اموزشی صفر تا صد بسته بندی حبوبات و ادویه

بهار 1396 فقط با سرمایه یک میلیون پانصد هزار تومان تعداد صفحات 31 ص فرمت pdf غیر قابل ویرایش این مقاله بدون فهرست است. چکیده: در این مقاله از صفر تا صد بسته بندی حبوبات و خشکبار و ادویه جات و اردیجات به طور کاربردی بیان ...

دانلود کرک ArtCAM Pro 9.1

دانلود کرک ArtCAM Pro 9.1

کرک دائمی Artcam Pro 9.1 توضیحات محصول کرک نسخه آرتکم 2007 یا همان Artcam Pro 9.1 به دشواری نسخه 2009 نمی باشد و کرک آن با دو فایل exe و dll انجام می شود که این دو فایل را می توانید از اینجا دانلود کنید. توجه داشته باشید که در این نسخه از آرتکم با تغییر نقطه صفر در جی کُد خطا از 1تا 5 میلی متر ایجاد ...

دریافت فایل : دانلود کرک ArtCAM Pro 9.1

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر فرآیندبهره وری منابع انسانی
  • کار تحقیقی تاثیر توبه در سقوط مجازات
  • کار تحقیقی حضانت و تعیین قیم
  • کار تحقیقی بررسی خیانت در امانت حقوق کیفری
  • کار تحقیقی بررسی حقوقی زندانیان درحقوق داخلی با نگرش بر اسناد بین الملل

اردبیل

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پروژه دانشجویی" می باشد
" فروشگاهی از 4KIA "