دسته بندی سایت
برچسب های مهم
پیوند ها
76 صفحه و در قالب ورد و قابل ویرایش
تاريخچه بانکداري الکترونيک
از سال 1959 ميلادي با تغيير سيستم خدماتدهي بانکها از شکل سنتي به سيستم نوين، نوع جديدي از خدمات به نام کارتهاي اعتباري مورد استقبال عموم قرار گرفت بنحويکه اولين سيستم بانكي ارائه كننده كارتهاي اعتباري در سال ۱۹۵۹ از سوي Of America Bank در كاليفرنيا معرفي شد.
سپس اتاقهاي پاياپاي سنتي، اسناد بين بانکي خود را با اتاقهاي پاياپاي اتوماتيک تعويض نمودند، همزمان با رشد سرعت استفاده از ماشينهاي تحويلداري خودکار (ATM) در دهه 1990، نقش بانکداري الکترونيک در سطح دنيا بارزتر و برجستهتر گرديد و به نظر ميرسد اين روند رو به تکامل باشد.
مقدمه:
روند رو به پيشرفت استفاده انسان از پول را ميتوان به چند بخش تقسيم نمود، در مرحله اول از اشياء به جاي پول استفاده ميگرديد، در مرحله دوم اشياء گرانبهايي مانند طلا و نقره نقش پول را ايفاء مينمودند، در مرحلهاي بعد سکه در مراودات تجاري مورد استفاده قرار گرفت، با وارد شدن اسکناس در چرخه اقتصاد مرحله چهارم شروع گرديد، در مرحله پنجم ابزارهاي بانکي (مانند انواع چک) به جاي پول رايج شد و نهايتاً در مرحله آخر از وسايل پرداخت و انتقال الکترونيکي وجوه در دادوستد تجاري استفاده گرديد.
بسط و توسعه فعاليتهاي الکترونيکي به لحاظ کاهش هزينهها، سرعت بخشيدن به انجام مبادلات، بهرهگيري از فرصتهاي زودگذر در عرصه تجارت و... رو به افزايش است و بانکها نيز به عنوان يکي از مهمترين شبکههاي نقل و انتقال وجوه، وظيفهاي خطير را به عهده دارند. راهاندازي سيستم خودپرداز بانکها و ارتباط آن با دستگاها و پايانههاي فروش (pos) براي دارندگان کارتهاي الکترونيکي اين امکان را فراهم نموده تا وجوه کالاهاي خريداري شده خود را به صورت الکترونيکي پرداخت نمايند.
بانکداري الکترونيک چيست؟
بانکداري الکترونيک عبارت است از ارائه خدمات بانکي از طريق يک شبکه رايانهاي قابل دسترسي (اينترنت يا اينترانت) که از امنيت بالايي برخوردار باشد. در بانكداري سنتي ميزان انباشت پول در يك دوره زماني اهميت دارد در حالي كه در بانكداري الكترونيكي، گردش پول تعيين كننده است. يکي از اهداف بانكداري الكترونيك زمينه سازي جهت عدم مراجعه مشتريان به شعبه بانك است.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول -بانکداری الکترونیکی
تاريخچه بانکداري الکترونيک...............................................................................................................................................8
مقدمه: .....................................................................................................................................................................................9
بانکداري الکترونيک چيست؟............................................................................................................................................10
انواع بانکداري الکترونيک...................................................................................................................................................10
سيستمهاي پرداخت در بانکداري الکترونيک................................................................................................................10
خدمات مهم بانکداري الکترونيک....................................................................................................................................12
مزاياي استفاده از شبکه خدمات کارت بانکها (POS) ..............................................................................................12
- بسترهاي بانكداري الكترونيكي....................................................................................................................................13
نتيجهگيري...........................................................................................................................................................................17
فصل دوم -ارائه ی مدلی از عوامل موثر بر تبلیغات مثبت توسط مشتزی در بانکداری الکترونیکی
چکیده : ................................................................................................................................................................................19
مقدمه : .................................................................................................................................................................................20
تبلیغات مثبت توسط مشتری...........................................................................................................................................21
وفاداری..................................................................................................................................................................................21
رضایتمندی...........................................................................................................................................................................21
قابلیت کاربرد........................................................................................................................................................................22
فرضیه های پژوهش............................................................................................................................................................22
روش پژوهش........................................................................................................................................................................24
روایی و پایایی پرسشنامه...................................................................................................................................................24
آزمون فرضیه .......................................................................................................................................................................26
نتیجه گیری و پیشنهادات.................................................................................................................................................29
فصل سوم-شناسایی و رتبه بندی عوامل موفقیت بانکداری الکترونیکی و برررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی
چکیده : ................................................................................................................................................................................31
مقدمه : .................................................................................................................................................................................32
عوامل موفقیت بانکداری الکترونیکی .............................................................................................................................33 تجزیه و تحلیل داده ها.......................................................................................................................................................34
روش تجزیه و تحلیل داده ها..........................................................................................................................................34
تحلیل داده مبتنی بر الگوریتم تاپسیس.........................................................................................................................34
تحلیل داده مبتنی بر روش ELECTERE......................................................................................................................36
تحلیل داده مبتنی بر روش SAW..................................................................................................................................36
نتایج بدست آمده از تکنیک های SAW,TOPSIS,ELECTR...............................................................................36
ادغام تکنیک ها...................................................................................................................................................................38
بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی....................................................................................................40
بررسی مدل ساختاری (تحلیل مسیر) ...........................................................................................................................44
نتیجه گیری و پیشنهادها..................................................................................................................................................48
فصل چهارم-بررسی تأثیر گسترش بانکداری الکترونیکی بر سودآوری بانک های تجاری ایران
چکیده ...................................................................................................................................................................................50
مقدمه : .................................................................................................................................................................................51
مقایسه بانکداری الکترونیکی با بانکداری سنتی...........................................................................................................51
بانکداری الکترونیکی در ایران...........................................................................................................................................52
معرفی و برآورد مدل...........................................................................................................................................................53
داده های پژوهش و روش تجزیه و تحلیل آنها.............................................................................................................53
ارائه مدل و معرفی متغیرها...............................................................................................................................................53
برآورد مدل............................................................................................................................................................................55
انتخاب مدل نهایی...............................................................................................................................................................56
نتایج آزمون های پایایی متغیرها......................................................................................................................................57
نتیجه گیری..........................................................................................................................................................................59
فصل پنجم -بانکداری الکترونیکی در کشورهای شمال اروپا و رتبه بندی کشورها از نظر آمادگی الکترونیکی
مقدمه.....................................................................................................................................................................................61
بانکداری الکترونیک در فنلاند...........................................................................................................................................62
بانکداری الکترونیک در سوئد............................................................................................................................................62
تاثیر بانکداری الکترونیکی بر عملکرد بانکها..................................................................................................................64
یک مثال: نوردیا...................................................................................................................................................................64
ابزاری برای توسعه بانکداری الکترونیکی........................................................................................................................65
شناسایی حوزه های فعال اقتصادی در تراکنش با پایانه ای فروش..........................................................................69
علل عدم استقبال از پایانه های فروشگاهی...................................................................................................................69
نتیجه گیری..........................................................................................................................................................................71
منابـع
منابع فارسی..........................................................................................................................................................................73
منابع لاتین: .........................................................................................................................................................................75
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول 1-2. منابع تعیین سوال عوامل چارگانه مدل...................................................................................................24
جدول 2-2. نتایج آزمون فرضیه های پژوهش ............................................................................................................28
جدول 1-3. عوامل موفقیت بانکداری الکترونیک.........................................................................................................35
جدول 2-3. نتایج به دست آمده از تکنیک های SAW.TOPSIS.Electre...............................37
جدول 3-3 همبستگی اسپیرمن ....................................................................................................................................38
جدول 4-3. نتایج حاصل از روش میانگین، بردا، کپ لند و ادغام...........................................................................39
جدول 5-3. مروری بر تحقیقات انجام شده در زمینه بانکداری الکترونیک در ایران و جهان ..........................40
جدول 6-3. متغیرهای وابسته تحقیق............................................................................................................................44
جدول 7-3. متغیر وابسته تحقیق....................................................................................................................................44
جدول 8-3. ضرایب مسیر استاندارد شده اثرات مستقیم متغیرهای مدل تحقیق................................................47
جدول 1-4. مقتیسه ویژگی های بانکداری الکترونیکی و بانکداری سنتی.............................................................51
جدول 2-4. سال عضویت بانک های تجاری در شبکه شتاب...................................................................................52
جدول 3-4. اقدام های انجام شده هر یک از بانک های تجاری در زمینه بانکداری الکترونیکی.......................52
جدول 4-4. آمار ماشین های خودپرداز بانک های تجاری ایران ............................................................................54
جدول 5-4 . آمار پایانه های پژوهش بانک های تجاری ایران .................................................................................54
جدول 6-4. نتایج برآورد شده با روش داده های تلفیق شده روش اثر ثابت..........................................................56
جدول 7-4 نتایج آزمونپایایی داده های ترکیبی فیشر – دیکی فولی تصمیم یافته.............................................58
جدول 8-4. نتایج آزمون ایم، پسران وشین پایایی متغیر تعداد ماشین های خودپرداز تفاضل مرتبه اول....58
جدول 1-5. درصد نفوذ بانکداری الکترونیکی به جمعیت در منطقه نوردیک.......................................................62
جدول 2-5. سهم 5 بانک بزرگ کشورهای منطقه نوردیک سپرده های ساکنین منطقه...................................62
جدول 3-5. خدمات بانکداری الکترونیکی نوردیا مرسوم به سولو............................................................................65
جدول 4-5. رتبه بندی کشورها از نظر آمادگی الکترونیکی......................................................................................66
جدول 5-5. مقایسه وضعیت بانکداری الکترونیکی در ایران و تعداد کشورهای جهان........................................67
جدول 6-5. متوسط منطقه ای شاخص آمادگی دولت الکترونیکی..........................................................................67
جدول 7-5............................................................................................................................................................................68
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار 1-2. مدل مفهومی پژوهش ................................................................................................................................24
نمودار 2-3. مدل تخمین استاندارد متغیر برون زا......................................................................................................25
نمودار 3-4. مدل تخمین استاندارد متغیرهای درون زا..............................................................................................26
نمودار 4-3. نمودار مسیر متشکل از فرضیه های پژوهش.........................................................................................27
شکل 1-3. نظریه عمل منطقی TRA .......................................................................................................................41
شکل 2-3. مدل اولیه دیویس یا مدل پذیرش تکنولوژی TAM........................................................................42
شکل 3-3. مدل مفهومی تحقیق ...................................................................................................................................43
نمودار 1-3. مدل ساختاری تحقیق بر اساس ضرایب مسیر .....................................................................................45
نمودار 2-3 مدل عمومی تحقیق بر اساس مقادیر معنی دار......................................................................................46
نمودار 1-5. کارکنان شبکه بانکی در برابر هر هزار نفر آهالی...................................................................................64
مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه ... ...
به نام خدا ست جدید کردی و آذری ۶.۸(جمیل بایرامی) برای سیستم عامل اندروید و ویندوز منتشر شد پر ریتم و ساز ترین و پر قدرت ترین ست موجود در این سبک کیفیت تظمینی (برگشت وجه )در صورت نارضایتی دارای آکورد متغیر مناسب برای مجالس و رقص های دسته ای (برای ارگ ۲۰۲۰ تا ... ...
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه ... ...
کتاب 48 قانون قدرت پرفروشترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا میخواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما میآموزد چگونه در تمام عرصههای زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه ... ...
حجم فایل : 442.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 10 بنام خدا تاریخ ایران وجهان 2 اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار اوضاع اجتماعی:جمعیت ایران – 5 تا 6 میلیون نفر – 12- 40 درصد ایلات- 40 درصد روستانشینان- 20 درصد شهر نشین – شهر های مهم – گروه ها ... ...
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه ... ...
طرح بسیار شیک، متفاوت و جذاب کارت ویزیت تعویض روغن و اتوسرویسفرمت PSD آماده چاپ ... ...
با عرض سلام . این مجموعه یکی از بهترین مجموعه ها ساز های خود اجرا میباشد که بیش از 100 عدد ساز خود اجرا در داخل ان قرار گرفته است . دوستان این مجموعه ساز ها همه سبک ها توش هست نیاز به توضیح اضافه نیس. ...
لِهِستان یا لَهِستان (به لهستانی: Polska به فرانسه، Pologne) با نام رسمی جمهوری لهستان (به لهستانی: Rzeczpospolita Polska) کشوری است در مرکز اروپا، از غرب با آلمان، از جنوب غربی با جمهوری چک، از جنوب با اسلوواکی، از جنوب شرقی با اوکراین، از شرق با بلاروس، از شمال شرقی با ... ...
دانلود اسلایدهای تدریس درس ساختار کامپیوتر دکتر موحدین دانشگاه شریف پسوند فایل ها: pdf پی دی اف، پاورپوینت ppt(x) ...
دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF Step-by-step instructions show how to use the Guide to Nursing Diagnoses and Guide to Planning Care sections to create a ... ...
پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx آماده و قابل ارایه می باشد. این پاورپوینت آموزشی شامل : دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد دارای طراحی زیبا و کاربر پسند انتخاب رنگ مناسب بک گرند ومتن برای ... ...
در این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب فارسی ششم ابتدایی قرار داده شده است که می تواند نیاز های شما را برای امتحان از کتاب در طول سال تامین کند. این آزمون ها به دو صورت word و pdf هستند تا شما بتوانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن ها اعمال نمایید. ... ...
در داخل این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی قرار داده شده است که می تواند نیاز شما را برای امتحان در طول سال تامین کند. این امتحان ها به دو صورت word و pdf هستند تا شما بتوانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن ایجاد نمایید. ... ...
دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt این بسته شامل: 1- خلاصه کامل کتاب 84 صفحه به صورت pdf 2- هدیه ویژه: فصل اول و دوم و سوم به صورت پاورپاینت فصل اول: روانشناسی رشد کوذک 55 صفحهفصل دوم: مبانی ریستی و محیطی 66 صفحهفص سوم: رشد پیش از تولد،تولد،و نوزاد، ... ...
در این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب ریاضی ششم ابتدایی قرار داده شده است که می تواند نیاز شما را به آزمون در طول سالتحصیلی تامین کند و قابل استفاده توسط معلمان و اولیا است. این آزمون ها به دو صورت word و pdf هستند تا در صورت تمایل بتوانید تغییرات دلخواه را در آن ... ...
پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3)) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 18 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. این پاورپوینت آموزشی شامل : دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد دارای طراحی زیبا و کاربر پسند انتخاب رنگ مناسب بک گرند ... ...
Physics of the impossible A fascinating exploration of the science of the impossible—from death rays and force fields to invisibility cloaks—revealing to what extent such technologies might be achievable decades or millennia into the future. One hundred years ago, ... ...
Yugoslavia: Peace, War, and Dissolution The Balkans, in particular the turbulent ex-Yugoslav territory, have been among the most important world regions in Noam Chomsky’s political reflections and activism over the past couple of decades. Through his articles, public ... ...
در این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب علوم ششم ابتدایی قرار داده شده است تا بتواند نیازهای شما را برای آزمون از کتاب علوم در طول سالتحصیلی تامین نماید. این آزمون ها به دو صورت word و pdf قرار داده شده است تا شما بتوانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن اعمال ... ...
آموزش فرم 42 گام جی ین تای چی چوان سبک یانگ ( شمشیر باریک )،که بصورت کامل برای علاقمندان به هنر تای چی تدارک دیده شده است. _Chen Sitan_Yang_style_42_form_Tai_Chi_Sword_tutorial زبان اصلی نسخه دانلودی محصول برای هنرجویانی که می خواهند در مسابقات ووشو شرکت ... ...
توضیحات: دانلودفایل PDF سوالات ریاضی همراه با پاسخ آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه تیرماه 401 سال تحصیلی: 1402 سوالات ریاضی کل کشور تعداد صفحات : 42 فایل باسایت فورکیا ...
راهنمای کتاب احتمال، متغیرهای تصادفی و فرآیند های اتفاقی 1و2 تالیف آتناسیوس پاپولیس - یو اس پیلای برگردان نجمه رحیمی شاندیز به تعداد 248 صفحه pdf معنی احتمال قضایای احتمال آزمایشات تکرار شده مفهوم متغیر تصادفی توابع متغیر تصادفی دو متغیر تصادفی دنباله ...
فایل وکتور لایه باز طرح هاسکی قابل ویرایش و تغییر سایز فرمت فایل : Cdr,Ai,Eps,Png,Pdf ... ...
فایل اکسل افزایش حقوق کارگری در سال 1403 بر اساس اعلام وزارت کار به تفکیک حداقلی بگیر و سایر سطوح در این فایل اکسل فقط افزایش حقوق محاسبه شده است و بر اساس تغییر حقوق پایه قابل تغییر می باشد بیمه و مالیات لحاظ نشده است ...
دانلود فایل روانشناسي فيزيولوژي روانشناسی فیزیولوژیک یکی از شاخههای روانشناسی است. علم روانشناسی همچون دیگر شاخههای معرفت ریشه در کنجکاویها و نیازمندیهای آدمی دارد. روانشناسی فیزیولوژیک که امروزه به عنوان یکی از شاخههای روانشناسی در دانشگاهها تدریس میشود ... ...
The real price of everything : rediscovering the six classics of economics In his New York Times bestsellers Liar’s Poker and Moneyball, Michael Lewis gave us an unprecedented look at what goes on behind the scenes on Wall Street. Now he takes us back across the centuries ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یاپر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا